Een mobiele studio vermomd als photobooth.
Entertainment én kwaliteit. Het beste van twee werelden.
Geplaatst en ontworpen door professionele fotografen.
Ik wil Lucy op mijn feestje!

Photobooth huren?

De photobooth heruitgevonden.

Lucy blinkt uit
Lucy maakt foto’s van al je gasten en blinkt hierbij uit in kwaliteit, design en gebruiksvriendelijkheid. Lucy is gemaakt en wordt geplaatst door professionele fotografen. Ze is geweldig entertainend en levert tegelijk ook de best mogelijke fotostudio kwaliteit. De photobooth is ideaal voor elk event waar enkel het beste goed genoeg is, van bedrijfsevents tot huwelijken..  foto's die je hier ziet, zijn allemaal foto's van echte events waar de photobooth geplaatst werd.
Ik wil Lucy op mijn feestje!

Hoe werkt Lucy de photobooth?

Supersimpel. Het is eigenlijk een fotohokje, maar zonder het hokje, en supergoede kwaliteit. Je gasten gaan ervoor staan, raken het scherm aan en vanaf dat moment zien ze zichzelf. Na 5 seconden worden er 3 foto’s genomen.
Lucy daagt je uit
Het wordt zo al snel een wedstrijdje om de meest enthousiaste, vreemde of uitbundige foto te maken. De 3 foto’s worden meteen ter plekke geprint op 2 strookjes waardoor iedereen naar huis kan gaan met leuke herinneringen.
Ik was daarnet al overtuigd!
Zoomed in
zoomed out

Wat maakt  photobooth Lucy zo bijzonder?

Lucy kan alles aan
Bij deze photobooth moet je niet bewegingsloos op een kruisje gaan staan uit schrik voor een wazige foto. Je kan door het beeld springen, confetti gooien of haar-wapper-wedstrijden houden. Je kan close-ups van je oogbol of ruime groepsfoto’s met al je vrienden nemen. Elk beeld zal telkens haarscherp en perfect belicht zijn. Met alle zalige creatieve mogelijkheden als gevolg!
Lucy is sexy Én ze heeft inhoud
Geweldig notenhouten afwerking. Een design dat overal prachtig tot zijn recht komt. Onderdelen die nauwkeurig geselecteerd zijn zonder compromis. Op elk vlak stond kwaliteit voorop, en dat merk je. Lucy is geweldig.
Ze is vrijgeving
Met de professionele draadloze printer en onbeperkt aantal prints, krijgen al je gasten hun creatieve foto zo mee naar huis.
Ze is vlot
Scherm aanraken, een pose aannemen en je strookje uit de printer halen, makkelijker kan het eigenlijk niet.
Lucy ziet het groots
De foto’s zijn zo goed dat je ze zonder probleem op een gigantisch canvas of in een fotoboek kan laten afdrukken.
Lucy is sexy
Geweldig notenhouten afwerking. Een design dat overal prachtig tot zijn recht komt

Photobooth Lucy tarieven

Alle prijzen voor de photobooth pakketten zijn inclusief onbeperkte hoeveelheid prints, technische ondersteuning op 20min, persoonlijk ontwerp van strookje en scherm en inclusief btw. Vervoerskosten komen op €0,50 en worden gerekend vanaf Leuven.
Een flitsbezoekje
Lucy komt even langs. Helemaal opgeladen om 4uurtjes alles te geven!
€550
incl BTW
max 4u, ophalen voor 22u
Ideaal voor kinderfeestjes, babyborrels, verjaardagsfeestjes..
Party crashing
Lucy komt 6u lang party crashen. Indien 's avonds wordt ze om 2u 's nachts ten laatste opgepikt
€650
incl BTW
max 6u, ophalen ten laatste om 2u snachts
Ideaal voor grotere events en huwelijken, zeker indien een ophaling de dag erna niet mogelijk is.
GRATIS AUDIO GUESTBOOK TELEFOON
Party ALL DAY, all night
Lucy maakt haar dag helemaal vrij voor jullie! Het is zelfs mogelijk om haar de volgende dag pas te laten oppikken. (enkel indien de locatie dit toelaat)
€850
incl BTW
max 20u, ophalen kan de dag erna
Ideaal voor huwelijken, verjaardagsfuiven of business events waar het feest vroeg begint en het erg laat kan worden.
GRATIS AUDIO GUESTBOOK TELEFOON

Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Waarom twee strookjes per sessie?

Leuk toch? Zo kunnen je gasten een strookje mee naar huis nemen, en kunnen ze er eentje achterlaten voor in het gastenboek.

Altijd scherp? Hoe kan dat?

Er zijn twee factoren die onscherpe beelden kunnen veroorzaken: beweging en afstand van de lens. Bij deze photobooth heb je geen bewegingsonscherpte doordat ze gebruik maakt van een studioflitser ipv een continu licht (zoals vele andere photobooths). Deze studuioflits flitst tegen 1/10.000ste van een seconde, hiermee kan je in vaktermen 'beweging bevriezen'. Er is ook geen scherpstel onscherpte omdat de camera bij elke foto opnieuw scherpsteld en je dus zowel kortbij als veraf kan staan. Elke sessie scherpstellen wordt ook zelden gedaan bij andere photobooths omdat de camera's die zij gebruiken te traag zijn om elke sessie opnieuw scherp te stellen.

Krijgen we de foto's digitiaal?

Jep. In volledige resolutie zonder watermerk in een handig te delen online galerij.

Waar letten we op bij het kiezen van een plekje voor de photobooth?

De kwaliteit van de foto's wordt heel sterk bepaald door de achtergrond die jullie uitkiezen. Effe muren, zware gordijen of een behangpapier met een leuk patroontje werken goed. Vensters, vestiares, open zaal, schildertijtjes of toiletten als achtergrond valt echt te vermijden. Qua ruimte voorzie je best zo'n 3m op 3m en een stopcontact of verdeelstekker vlakbij.

Breng jij attrributen mee?

Ik voorzie standaard zelf geen attributen. Dit omdat ik een photobooth zonder attributen eigenlijk leuker vind. Je hebt eindelijk eens de kans om goeie foto's te hebben van je famillie, vrienden, collega's, werknemers.. wil je dan echt dat ze allmeaal op de foto staan met een fake snorretje en brilletje? Als je echt attributen wil, kies dan iets dat echt bij jullie past en dat jullie gasten uitdaagt om creatief te zijn. Ik denk aan een opblaasbare saxofoon, een deegrol, een fietshelm, een masker van jullie hoofden... Maar neem het van mij aan, als je geen attributen hebt krijg je even (of vaak zelfs meer) enthousiaste en creatieve foto's.

Kan jij een achtergrond voorzien

De beste achtergrond is nog steeds een achtergrond die al in de zaal aanwezig is, of een achtergrond die je zelf gebouwd en voldoende verankert hebt. Contacteer me en ik denk graag mee wat het beste zou werken voor jullie event. Ik kan er zeker ook voor zorgen, maar dit is altijd tegen een meerprijs.

Kunnen de foto's meteen gedeeld of gemaild worden?

Alles kan, maar hou er rekening mee dat elke interactie die je gast moet doen met het scherm, de doorlooptijd vertraagd. Ik raad het dus af.

Wat kunnen we allemaal personaliseren?

Onderaan elk geprint strookje is er ruimte voor jullie logo, jullie namen en/of een foto. Verder kan dezelfde of een andere afbeelding ook geplaatst worden op het scherm dat je gasten moeten aanraken om een photobooth sessie te starten.

Wat als het papier op is?

Bij een normaal event is dit niet mogelijk. Hebben jullie een meerdaags event, dan leer ik jullie graag hoe jullie het papier kunnen aanvullen of kom ik het zelf doen tegen een meerprijs.

Wat als de photobooth ineens niet meer werkt?

Ik ben altijd in de buurt om het op te lossen! Moest het echt onherstelbaar fout gelopen zijn, dan zoeken we ofwel last minute een collega, ofwel krijgen jullie je geld terug.

Kan je de photobooth in hoogte verstelen?

Ter plaatse valt de photobooth niet meer in hoogte te verstellen. Wel heb ik ook kortere poten voor indien jullie met een zetel werken, verwittig me in dat geval opvoorhand dat jullie de korte poten wensen!

Wanneer wordt de photobooth geplaatst?

Op een moment dat voor jullie het best uitkomt maar wel maximum een half uur voor de ingang van de geboekte periode. Wil je dat hij 's morgens geplaatst wordt om er 's avonds gebruik van te maken, dan dien je dus het 'party all night' pakket te boeken.
Op een huwelijk Met Dries als huwelijkfotograaf

Wanneer plaats je de photobooth?

Ik breng de photobooth de dag zelf mee, en ik plaats hem snel wanneer ik aankom aan de feestzaal. Meestal is dat toch een momentje dat jullie je even gaan opfrissen of zelf wat zaken in orde moeten brengen.

Tot hoe laat blijft de photobooth staan?

Rond middernacht is 'the last call'. Tegen half1 begin ik met afbreken. Meestal is dat een goed uur want tegen dan wil je toch iedereen die er nog is vooral op de dansvloer en niet rond de photobooth... Ik ben uiteraard flexibel, indien de rij super lang is laat ik hem nog wel een half uurtje langer staan

Breng jij attrributen mee?

Ik voorzie zelf geen attributen. Dit omdat ik een photobooth zonder attributen eigenlijk leuker vind. Je hebt eindelijk eens de kans om goeie foto's te hebben van je famillie en vrienden, wil je dan echt dat ze allmeaal op de foto staan met een fake snorretje en brilletje? Als je echt attributen wil, kies dan iets dat echt bij jullie past en dat jullie gasten uitdaagt om creatief te zijn. Ik denk aan een opblaasbare saxofoon, een deegrol, een fietshelm, een masker van jullie hoofden... Maar neem het van mij aan, als je geen attributen hebt krijg je even (of vaak zelfs meer) enthousiaste en creatieve foto's.

We willen de photobooth heel de nacht, kan dat?

Eigenlijk kan dat niet. Zondag ben ik graaf fris voor familliedag :-). Nu, voor alles is er een prijs. Wil je Lucy écgt langer, dan komt er een meerprijs bij van €150 per uur dat ze extra moet blijven staan.

Waarom is een photobooth nemen ook beter voor de rest van de reportage?

Doordat de photobooth heel goed is in perfect belichte gekke groepsfoto's krijg ik minder de vraag 'hey fotograaf, kan je eens een foto van ons maken' waardoor ik meer tijd heb voor echte sfeerbeelden en echte momenten.

Wat als de photobooth ineens niet meer werkt?

Ik ben ter plekke om het op te lossen, dus normaal kan er niets gebeuren. Moest het echt onherstelbaar fout gelopen zijn, dan zoeken we ofwel last minute een collega, ofwel krijgen jullie je geld terug.

Boek Lucy!

lightersunmoonrocketcrossmenu